Returnering / Reklamation
Denne formular er tiltænkt dig som har et defekt produkt, mangler en del af ordren eller som ønsker at benytte sig af fortrydelses-retten.
Læs evt nederst eller i venstre side: kig om det emne som passer til din reklamations/retur/fortrydelses-sag.
Hvis du stadig mangler dit produkt eller har spørgsmål så benyt kontakt-formularen istedet ved at klikke på dette link: savero.dk/kontakt-os
Ved defekt produkt/sparepart så:
- Upload billeder eller 2-4 sekunders video af skaden på produktets tilhørende del
- Udfyld formularen så præcis som muligt
- Vælg en retur-metode (Vi vil vurdere om den skal returneres eller udsmides)
- Skriv en besked hvis du føler mere info er nødvendig.
- Herefter vil vi guide dig videre i forløbet
Ved fortrydelse og returnering af køb: (+gebyr)
- Husk man selv står for returfragt… Også hvis man dropper afhentning eller nægter modtagelse – dette vil nemlig koste os et gebyr som vi viderefakturere pr. post eller trækker fra i refunderingen. Mellem 50-100 DKK, alt efter størrelsen/vægten.
- Udfyld så præcist som muligt
- Skriv evt besked hvis du føler det er nødvendigt
- Herefter vil vi guide dig videre i processen.
Hvis din vare allerede er returneret af dig eller automatisk
- Så udfyld formularen så præcis som muligt
- Angiv blot retur-metode som passer til denne situation.
- Herefter vil vi behandle sagen.
Ved inaktiv/forsinket eller manglende tracking på dit køb
- Så benyt hellere vores almindelige kontakt-formular under kontakt os.
- Så vil vi se hvad der er sket med produktet og finde en løsning
Ved manglende refundering, spørgsmål til trækning eller andet
- Så benyt vores kontakt-formular under kontakt os.
Ved sletning / annullering af ordre
- Vælg glemt kode (Din e-mail)
- Herefter log ind på din konto med din e-mail og nye kode
- Anmod om at slette en ordrer (Hvis den er under behandling)
- Vi vil herefter behandle anmodningen.