Reklamation, fortrydelse og returnering

Denne formular er tiltænkt dig som har et defekt produkt, mangler en del af ordren eller ønsker at benytte sig af fortrydelses-retten.

Ved modtagelse af en fejlpakket, mangefuld eller beskadiget vare, så skal dette oplyses hurtigst muligt med henblik på evt returnering og gensendelse.

 

    Nedenfor kan du angive SKU eller Part-number for dit Vidaxl-produkt hvis muligt (Adskil numre med kommaer ",")



    Vi svarer altid indenfor 2 hverdage

    Ved defekt produkt/sparepart så:

    1. Upload billeder eller 2-4 sekunders video af skaden på produktets tilhørende del
    2. Udfyld formularen så præcis som muligt
    3. Vælg en retur-metode (Vi vil vurdere om den skal returneres eller udsmides)
    4. Skriv en besked hvis du føler mere info er nødvendig.
    5. Herefter vil vi guide dig videre i forløbet

    Ved fortrydelse og returnering af køb: (+gebyr)

    1. Husk man selv står for returfragt… Også hvis man dropper afhentning eller nægter modtagelse – dette vil nemlig koste os et gebyr som vi viderefakturere pr. post eller trækker fra i refunderingen. Mellem 50-100 DKK, alt efter størrelsen/vægten.
    2. Udfyld så præcist som muligt
    3. Skriv evt besked hvis du føler det er nødvendigt
    4. Herefter vil vi guide dig videre i processen.

    Hvis din vare allerede er returneret af dig eller automatisk

    1. Så udfyld formularen så præcis som muligt
    2. Angiv blot retur-metode som passer til denne situation.
    3. Herefter vil vi behandle sagen.

    Ved inaktiv/forsinket eller manglende tracking på dit køb

    1. Så benyt hellere vores almindelige kontakt-formular under kontakt os.
    2. Så vil vi se hvad der er sket med produktet og finde en løsning

    Ved manglende refundering, spørgsmål til trækning eller andet

    1. Så benyt vores kontakt-formular under kontakt os.

    Ved sletning / annullering af ordre

    1. Vælg glemt kode (Din e-mail)
    2. Herefter log ind på din konto med din e-mail og nye kode
    3. Anmod om at slette en ordrer (Hvis den er under behandling)
    4. Vi vil herefter behandle anmodningen.