Kontakt os

OBS: Op til 2 ugers svar tid. Alle bliver besvaret. Opsigelser gælder den dato du sender en email. Og hvis du bliver trukket i mellem tiden vil du blive refunderet. Du kan også opsige selv via din konto. Vi beklager mange gange.

Benyt vores reklamations, retur og fortrydelses-formular ved at klikke på dette LINK

Kig nederst eller til venstre for at læse FAQ.

    Vi svarer altid indenfor 2 hverdage

    eCommerce Shipments ApS
    Herstedøstervej 27
    2620 Albertslund
    support@savero.dk (Ved hurtig betjening benyt formularen på denne side)

     

    OBS: Ikke besøgsadresse og heller ikke returadresse. Ved returneringer kontakt os via formularen, så vi kan vejlede dig videre i processen.

     

     

    FAQ:

    1. Husk der kan gå op til 6 bankdage (Normalt 2-3 bankdage) før at du ser en evt refundering på kontoen. De sendes altid til det benyttede kort ved betaling. Der sendes ikke refundering på andre måder.
    2. Fragt er gratis, men returfragt skal man selv stå for.
    3. Ved defekt fragtnummer – så kan årsagen være, at man har modtaget flere fragtnumre. Søg kun efter et fragt-nummer ad gangen – de er adskilt med kommaer.
    4. Der går typisk 2-4 hverdage til at fragt-numre modtages.
    5. Når fragt-numre er modtaget, så går der 1-3 hverdage til levering.
    6. Vidaxl returnerer +20kg & palle-leverancer hvis man ikke er hjemme til modtagelse eller giver fuldmagt – Kig på din tracking.
    7. Ved returnering af Vidaxl produkt(er), så kan man vælge afhentning “ml 8-16” i hverdage eller dropoff i pakkesshop. Benyt helst original emballage. Benyt denne formular HER
    8. Ved  returnering af andre varer end Vidaxl-varer, så tilbydes der ikke afhentning. Benyt denne formular HER.
    9. Du kan se ordre-historie og ordre-status, samt annullere ordrer under min konto (Vælg glemt kode hvis du mangler en)
    10. Annullér en ordre manuelt hvis den er “behandler” under din konto. Dette kan  spare dig tid og fragt til returneringen. Det er ikke nok at droppe afhentning. (Vælg glemt kode hvis du mangler en)
    11. Ved modtagelse af en fejlpakket, mangefuld eller beskadiget vare, så skal dette oplyses hurtigst muligt med henblik på returnering og evt gensendelse. Benyt vores reklamations-formular HER
    12. Fejlkøb kan desværre ikke byttes. Fortryd & returnér ordren istedet og bestil på ny den korrekte vare.